Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Somedays

Av Trice Becker - 7 februari 2012 14:30

I Found Myself In You.. det gör ont som fan men käreken överväger allt till andra termer, försvagas man av sorg eller växer man av tolleransen tro? Att omvända tankebanorna och ignorera känslorna för att inte falla när ondskan kommer på besök. Det är inte så lätt som en del tror men man kämpar på i alla lägen för allt i alla fall. Jag älskar min lillebror Bastjan som är 9år om en vecka men som jag bara vill undvika på samma gång för att inte krångla till allt ännu mera för både honom och mig men det kanske är själviskt.. jag vet inte. Min syster Josephine saknar jag som fan just nu, om hon kunne ligga brevi mig och käka grönsaksdipp till en film och mysa.. men hon e hemma och har öron inflamation och stressar med jobb och skolan samtidigt tyvärr. Mattias min underbara älskling är inte hlr hos mig nu, han är någonstans.. någonstans långt långt bort. Att han är borta idag käns inget vidare bra men det är väll en sånn ignorera mina inre känslor dag idag dådå antar jag. Det kan bli så ibland, gör ont som fan.. var redan imorse som om jag hade svalt en kniv av något slag, inget härligt eller hur? Alla kan inte veta, alla kan inte se och förstå... tro och lita på vad som egentligen som är jag. Ibland önskar jag att jag kunde byta pats med dem så de visste hur det var och hur det kändes för ett slag. Fan, jag skulle ringa Mamma idag med men klarade det inte för jag inte kände mig hel med att prata med henne om det jag skulle när de som står mig nära inte tror mig och bara nerverderar. Jag klarar mig.. det har jag alltid gjort. Orkar inte bry mig om små gnabbet lixom som ändå kan göra mig illa i mening eller inte mening inte vet jag. Aja KRAM på er!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trice Becker - 8 februari 2012 02:00

Somliga dagar... Somliga nätter vi går runt i cirklar och undrar, funderar och filosoferar tysta för oss själva. Somliga stunder kan man undra om man räcker till, om man är nog bra till att uppfyllla det kompletta livet för sin själsfrände. Vad är rä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards